Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Menu
Zwroty i wymiana

Wymiana

wymaga zwrócenia nieodpowiedniego rozmiaru oraz ponowny zakup właściwego, w przypadku wątpliwości służymy pomocą pod nr tel 570 797 676

 

Zwroty

 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów klikając w poniższy link

 

https://furgonetka.pl/zwroty/87d0180b-575a-494b-a8e9-3319c34d14fb

 

Mozesz też skorzystać z apliakcji Wygodne Zwroty

 
 
https://wygodnezwroty.pl/noeli
  

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 

Zwrot możesz również odesłać poza systemem w dowolny sposób na poniżej podany adres, z formularzem zwrotu i paragonem: 


Adres do zwrotów:

 

Noeli Alicja Nosal

Pysiowa Aleja 9

37-500 Jarosław

570797676

 

Możesz też nadać zwot do paczkomatu INPOST w naszej okolicy: JAR03M ( ul.Krakowska 34, 37-500 Jarosław) na numer tel 570 797 676  e mail noeli@noeli.pl

Możesz też nadać do Punktu DPD Kod automatu: PL89128 ul. Konfederacka 12- automat paczkowy
37-500 Jarosław

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, lub piszesz odręcznie koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko oraz email abyśmy łatwo i szybko zidentyfikowali komu odesłać pieniążki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: noeli@noeli.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej.

Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi i zadbanie aby zwracany towar był kompletny i nie nosił oznak użytkowania, zabrudzeń i uszkodzeń, nie był prany ani perfumowany. Aplikacje kwiatowe do zwrotu prosimy zapakować do oryginalnych opakowań zabezpieczających je przed uszkodzeniami w transporcie. Przed zapakowaniem do zwrotu produktów, które były mierzone na maluszkach prosimy dokładnie sprawdzić czy nie posiadają zabrudzeń i uszkodzeń.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o dwukrotny koszt przesyłki, ze względu na poniesiony koszt zwrotu do nadawcy, którym obciąża nas firma kurierska.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, a my tego nie dostrzegliśmy podczas pakowania szybciutko pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 570797676

E-mail: noeli@noeli.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:
Noeli Alicja Nosal

Pysiowa Aleja 9

37-500 Jarosław

570797676

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: noeli@noeli.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

 

Do pobrania: Formularz zwrotu