Wymiana
wymaga zwrócenia nieodpowiedniego rozmiaru oraz ponowny zakup właściwego, w przypadku wątpliwości służymy pomocą pod nr tel 570 797 676
Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów klikając w poniższy link
https://furgonetka.pl/zwroty/87d0180b-575a-494b-a8e9-3319c34d14fb
Mozesz też skorzystać z apliakcji Wygodne Zwroty
Wybierz produkty do zwrotu
Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.
Podaj szczegóły przesyłki
Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
Zapakuj i nadaj paczkę
Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwrot możesz również odesłać poza systemem w dowolny sposób na poniżej podany adres, z formularzem zwrotu i paragonem:
Adres do zwrotów:
Noeli Alicja Nosal
Pysiowa Aleja 9
37-500 Jarosław
570797676
Możesz też nadać zwot do paczkomatu INPOST w naszej okolicy: JAR03M ( ul.Krakowska 34, 37-500 Jarosław) na numer tel 570 797 676 e mail noeli@noeli.pl
Możesz też nadać do Punktu DPD Kod automatu: PL89128 ul. Konfederacka 12- automat paczkowy
37-500 Jarosław
Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi i zadbanie aby zwracany towar był kompletny i nie nosił oznak użytkowania, zabrudzeń i uszkodzeń, nie był prany ani perfumowany. Aplikacje kwiatowe do zwrotu prosimy zapakować do oryginalnych opakowań zabezpieczających je przed uszkodzeniami w transporcie. Przed zapakowaniem do zwrotu produktów, które były mierzone na maluszkach prosimy dokładnie sprawdzić czy nie posiadają zabrudzeń i uszkodzeń.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o dwukrotny koszt przesyłki, ze względu na poniesiony koszt zwrotu do nadawcy, którym obciąża nas firma kurierska.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, a my tego nie dostrzegliśmy podczas pakowania szybciutko pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 570797676
E-mail: noeli@noeli.pl
- Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Adres do reklamacji:
Noeli Alicja Nosal
Pysiowa Aleja 9
37-500 Jarosław
570797676
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: noeli@noeli.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.
Do pobrania: Formularz zwrotu